Λίγα λόγια αγανακτισμένα

17 Δεκ.

Θεωρώ πλέον πως είμαι τυχερός που πρόλαβα να δω την ΑΕΚ να παίρνει πρωτάθλημα, να είναι σοβαρή και υπολογίσιμη στην Ευρώπη, να παίζει ολοκληρωτικό, επιθετικό ποδόσφαιρο και να έχει στο ρόστερ της παίκτες που τιμούν και αξίζουν να φορούν την κιτρινόμαυρη (κίτρινη, μαύρη, γαλάζια, πορφυρή κλπ) φανέλα της.

Σαν φίλαθλος, θεωρώ το ποδόσφαιρο θέαμα και θέλω όταν πληρώνω εισιτήριο με το υστέρημά μου να φεύγω από το γήπεδο με την αίσθηση ότι η ομάδα προσπάθησε, έπαιξε ωραία μπάλα, ακόμα κι αν έχασε. Η ΑΕΚ το έκανε αυτό διαχρονικά. Αν δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, θέλω τουλάχιστον να δω ότι υπάρχει μέλλον, ότι έχει 3, 4 ή 5 παίκτες πολύ ταλαντούχους που θα ικανοποιήσουν τις παραπάνω συνθήκες σε λίγα χρόνια.

Η αγανάκτησή μου δεν πηγάζει από τις αποκαρδιωτικές εμφανίσεις, τους ντροπιαστικούς αποκλεισμούς, τις συνεχόμενες σφαλιάρες, ούτε από το γεγονός ότι ματώνουν τα μάτια μου βλέποντας το αποκρουστικό θέαμα είτε στο γήπεδο, είτε στην τηλεόραση. Ως άνθρωπος της επαρχίας, άλλωστε, δεν έχω τη δυνατότητα να παρακολουθώ συχνά την ομάδα.

Η αγανάκτησή μου προκύπτει από την παντελή έλλειψη ικανότητας επιλογής παικτών, από το τραγικό τμήμα σκάουτινγκ (αν υπάρχει τέτοιο) του συλλόγου. Σαν αγνός φίλαθλος του ωραίου ποδοσφαίρου, της ΑΕΚ και ως χομπίστας συλλέκτης πληροφοριών για ενδεχομένως ταλαντούχους παίκτες  είπα το 2008 να στείλω ένα mail στην ομάδα με ένα παίκτη που μου φαινόταν εξαιρετική και φθηνή επιλογή. Στέλνω, λοιπόν, αναφέροντας τον Gary Medel, αμυντικό χαφ της Universidad Catolica από τη Χιλή. Μου απάντησαν ότι το mail θα μεταφερθεί στο κατάλληλο τμήμα (μάλλον στο κατάλληλο τμήμα του ανδρικού σώματος εννοούσαν). Ο παίκτης κόστιζε τότε ελάχιστα χρήματα για την αξία του. Το 2009, ένα χρόνο μετά, τον απέκτησε η Boca Juniors και η τιμή του είναι όση όλων μαζί των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ.

Μέσα από αυτό το blog, θα γράφω για παίκτες που, από χόμπι και μεράκι, έχω σημειώσει ως ικανούς να δώσουν μια ελπίδα για το μέλλον της ομάδας. Έτσι για το χαβαλέ. Όσοι φίλοι ΑΕΚτζήδες θέλουν να σχολιάσουν, ασχοληθούν κλπ, δεν πρόκειται ποτέ να κόψω κανένα σχόλιο, αρκεί να μην προσβάλλει οποιονδήποτε.

Εκτός από τις προτάσεις παικτών, θα γράφω και για τους παίκτες που αποκτά η ομάδα, στη συντριπτική πλειοψηφία παλτά, που μας κάνουν ζεστασιά τους κρύους χειμώνες.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

4 Σχόλια to “Λίγα λόγια αγανακτισμένα”

  1. Falcon 21 18 Δεκέμβριος, 2010 στις 12:38 μμ #

    Αδερφε εχεις κανει φοβερη δουλεια(αν και δεν αναφερεις τιμες)
    ολοι οι παραπανω ειναι παιχταραδες ειδηκα ο ιαπωνας ο ushami ειναι ο αγαπημενος μου παιχτης πραγματικο ταλεντο
    θα εκανε τη διαφορα !ηθελα να η3ερα τα παλικαρια τησ δοιηκησης και του σκαουτινγ γτ δεν απλωνονται σε ιαπωνια κορεα κλπ αλεργια εχουν υπαρχουν αμετρητοι παιχταραδες με μηδαμινα λεφτα :)
    περιμενω απαντηση

    Υγ ποσο παραπανω θα κοστιζε το αμυντικο χαφ απο τον δικο μας ντιοπ XD

    • aekaganaktisi 18 Δεκέμβριος, 2010 στις 1:11 μμ #

      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Έχω πολλούς ακόμα παίκτες για να γράψω, αλλά το έφτιαξα μόλις χθες το blog.

      Οι τιμές εξαρτώνται αρκετά από το μέγεθος της ομάδας του παίκτη (πχ Gamba Osaka, Nagoya Grampus, Kashima Antlers είναι κάπως πιο ακριβές από τις υπόλοιπες στην Ιαπωνία). Συνήθως δεν κοστίζουν πάνω απο 1εκ ευρώ (πολλές φορές πολύ κάτω από 1εκ), αλλά αν είναι παίκτες φτασμένοι, με διακρίσεις κλπ, η τιμή τους μπορεί να πάει 2-3 εκατομμύρια ευρώ. Ο Rudnevs της Lech κάνει πολύ καλή χρονιά και πιστεύω ότι πλέον κοστίζει γύρω στο 1,5εκ ευρώ.

      Για το τμήμα σκάουτινγκ της ομάδας νομίζω ότι οι παίκτες που έχουν έρθει τα τελευταία χρόνια μιλούν από μόνοι τους… Δε νομίζω οτί απλώνονται πέρα από το σεντόνι του κρεβατιού τους. Άντε το πολύ να πηγαίνουν μέχρι το φαξ. :)

      Κι εμένα ο Usami είναι ο αγαπημένος μου. Το παιδί αυτό φαίνεται τρομερό ταλέντο!

  2. Γιάννης 21 Δεκέμβριος, 2010 στις 12:39 μμ #

    Φίλε μου μπράβο για το blog. Μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα σου και ελπίζω κάποιος από την ομάδα να ασχοληθεί λίγο μπας και δούμε άσπρη μέρα…

  3. nikolas 22 Δεκέμβριος, 2010 στις 3:56 μμ #

    Τα συγχαρητήρια μου για τον ποιοτικό δικτυοτόπο σου.

Σχολιάστε

