Ανακεφαλαίωση: Ταλέντα

25 Ιαν.

Έπειτα από 1 μήνα λειτουργίας του blog, θέλω να κάνω μια ανασκόπηση των ενδεικτικής αξίας (πηγή: transfermarkt) των ταλέντων που έχω προτείνει ως τώρα. Με βελάκι οι νέες τιμές. Στην παρένθεση σημειώνω την ποσοστιαία αλλαγή τον τελευταίο μήνα και διάφορα σχόλια.

Παρακαλώ να είστε επιφυλακτικοί για το κόστος κάθε ποδοσφαιριστή. Για παράδειγμα κάποιοι παίκτες της ΑΕΚ κοστολογούνται ως εξής (Μανωλάς 1εκ, Γκέντσογλου 1.25εκ, Λεονάρντο 2.5εκ, Γιάχιτς 1.75εκ, Καράμπελας 1.25εκ). Βλέποντας τα στατιστικά, τα σχόλια και τα βίντεο για όσους προτείνω, μπορείτε να τους συγκρίνετε με τους προαναφερθέντες παίκτες της ΑΕΚ και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Τερματοφύλακες

Jonas Lossl750.000
Grzegorz Sandomierski600.000 -> 1.200.000 (+100%)

Αμυντικοί

Michael Almeback1.000.000
Jesper Westerberg700.000
Sebastian Coates600.000 -> 1.000.000 (+67%, Ανέφικτος – Ενδιαφέρον Μίλαν)

Μέσοι

Takashi Usami -> 850.000 -> 1.200.000 (+41%, Ανέφικτος – Ενδιαφέρον Μπάγερν, Τότεναμ)
Danilson Cordoba -> 550.000 -> 1.200.000 (+118%)
Marko Milinkovic -> 1.000.000 -> 350.000 (-65%,  το συμβόλαιό του λήγει το καλοκαίρι του 2011)

Επιθετικοί

Artjoms Rudnevs -> 500.000 (Ανέφικτος, Ενδιαφέρον Άρσεναλ)
Moestafa El Kabir -> 150.000
Roope Riski -> 150.000
Mike Havenaar -> 800.000

Μπορείτε να ψηφίσετε τους παίκτες που σας αρέσουν περισσότερο.

5 Σχόλια to “Ανακεφαλαίωση: Ταλέντα”

  1. Aetos 27 Ιανουαρίου, 2011 στις 9:47 μμ #

    Εφόσον έχεις ασχοληθεί τόσο πολύ γιατί δεν κάνεις μία εισήγηση στην ΠΑΕ? Κάποιος τρόπος θα υπάρχει για να τους δείξεις τις επιλογές που έχεις βρει. Κάνε μια προσπάθεια να επικοινωνήσεις με κάποιον από τους Αδαμίδη, Χιμένεθ.

    • aekaganaktisi 27 Ιανουαρίου, 2011 στις 10:10 μμ #

      Έχω στείλει mail στον κ. Μορίγια, τον βοηθό του κ. Χιμένεθ. Μου απάντησε, αλλά ήταν λίγο ασυνάρτητο το μήνυμά του. Στη διοίκηση έχω στείλει, μια φορά το 2008 και μια το 2010. Την πρώτη φορά μου είπαν θα προωθηθεί το μήνυμα, τη δεύτερη δεν απάντησαν καθόλου. Διευκρίνισα, φυσικά, ότι δεν είμαι μάνατζερ ή οτιδήποτε σχετικό. Δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός, γι’αυτό και δεν επιμένω. Το πιθανότερο είναι τα mail που πάνε στην ΑΕΚ να μην διαβάζονται καν.

  2. Σίμος 8 Φεβρουαρίου, 2011 στις 4:01 μμ #

    Φίλε μου γεια χαρά. Εγώ ΠΑΟΚτζής είμαι και έχουμε την ίδια τρέλα απ’ ότι βλέπω. Blogging και ψάξιμο για μικρούς. Τον Roope Riski τον πήρε πριν λίγες μέρες η Cesena για 500.000 ευρώ, οπότε πάει και αυτός, και για μας και για σας. Μη το βάζεις κάτω. Θα πάρουμε τον επόμενο.
    ΔΕΝ αμφιβάλω καθόλου οτι τα mail δεν πάνε στην ΑΕΚ. Κάποτε είχα προσπαθήσει εγώ να μεσολαβήσω στον Απ. Καλαμαριάς να πάρει 2 παίκτες, κυρίως γιατί ήξερα (ήταν ΠΟΛΥ φίλος) ένα Σέρβο προπονητή (τότε ήταν Α’ Εθνική εκεί) Πήγε ο πατέρας μου, βρήκε τον Μπαλτίδη (νομίζω) και αυτός άρχισε και να τον κοροϊδεύει. Είπα μέσα μου «τι με νοιάζει» Οι παίκτες ήταν ο Mirsad Jonuz, που μετά πήγε στο Λεβαδειακό, και ο Sinisa Gogic. Ναι όπως το ακούς.
    Δεν τους πολυενδιαφέρει. Ειδικά στην ΑΕΚ, δεν το λέω οπαδικά αυτό, έχετε χοντρό πρόβλημα. Για μένα σχεδόν όλοι αυτοί που λες ΠΑΙΖΟΥΝ με κλειστά τα μάτια ΑΕΚ. Κάμποσοι βέβαια δεν έρχονται, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    Να είσαι καλά

    Σίμος

    • aekaganaktisi 8 Φεβρουαρίου, 2011 στις 9:14 μμ #

      Φίλε Σίμο, ευχαριστώ για την επικοινωνία! Χαίρομαι που μοιράζεσαι την ίδια τρέλα και συμφωνώ απόλυτα, δεν ενδιαφέρονται οι ΠΑΕ για τις απόψεις κανενός απλού φιλάθλου. Έχω καταλήξει ότι παίζεται τρελό παιχνίδι μίζας και μάσας κάτω από το τραπέζι από τους εμπλεκόμενους.
      Σχετικά με αυτούς που δεν έρχονται, έχεις δίκιο, είναι αργά πλεόν για αρκετούς. Μακάρι οι δικές μας ομάδες να είχαν την ικανότητα να τους ανακαλύψουν και να τους αγοράσουν πριν φτάσει η αξία τους στα ύψη (όπως πχ η Λεχ που έκλεισε νωρίς τον Rudnevs).

      Να’σαι καλά και καλή συνέχεια!

  3. Σίμος 10 Φεβρουαρίου, 2011 στις 2:02 πμ #

    Συγνώμη που το βάζω εδώ αλλά δεν έχει αλλού mail σου. Έγραψα ένα κομμάτι για τον Riski στο blog μου και έβαλα link και το δικό σου κομμάτι. Αν δε σε πειράζει, θέλω να κάνω link το blog σου γενικά. Δεν έχω ΚΑΜΙΑ απαίτηση να κάνεις ΚΑΙ εσύ link το δικό μου. Απλά θεώρησα σωστό να σε ρωτήσω πρώτα. Εμένα προσωπικά δε με πειράζει καθόλου που το blog σου είναι μόνο ΑΕΚ. Εγώ πχ έχω ξεκαθαρίσει οτι γράφω με αφορμή τον ΠΑΟΚ και όχι εξαιτίας (ή μόνο) για αυτόν.
    Τόσο καιρό ΔΕΝ ήθελα να κάνω κομμάτια για παίκτες που παρακολουθώ. Έκανα επειδή είδα το δικό σου blog. Δεν είναι οτι «ξεθάρεψα». Απλά ΟΠΟΥ είπα οτι «βλέπω» ταλέντα έφαγα ειρωνία. Αντίθετα εσύ (και μπράβο σου) έχεις πολύ θετική ανταπόκριση.
    Τέσπα το έκανα. Αν θες πες τη γνώμη σου.

    Keep Bloging. Κάνεις ΚΑΛΟ στην ομάδα σου.

    Σίμος

Σχολιάστε

